Snö snö mera snö

Har ni kollat ut i dag? det är typ snöstorm ute, skönt va?
Jag och hundarna höll på att blåsa bort... Helt sjukt juuuee..
Det räcker med endel snö, men det behöver inte vara överdrivet eller vad säger ni? Det kan ju i allafall vara så att man kan röra sig utomhus..
Jag klagar inte på snön, älskar snö, men det finns ju lite "måtta".. 
Jag är seg idag, inte jätte trött men bara seg, har suttit med pappa i telefon ett tag, för det har hänt lite saker som jag behövde prata med honom om.. 
Jag ska i väg snart, vet inte om jag ska ner och träna i dag, eller om jag kör på det i morgon istället, tror det blir i morgon för det är sånnt jävla väder ute, och jag måste försöka pigga på mig om jag ska orka prestera ikväll..
 
I morgon tänker jag inte jobba, för jag ska på hockey i morgon med pappa och syrran.. Vi ska möta Brynäs, det var sjukt längesen jag var på hockey, och eftersom att jag jobbar på kvällarna så kan jag sällan gå med.. 
Men i morgon ska jag se på det tänkte jag, sen ska jag jobba på söndag oxå. 
Så i morgon ska jag ner och träna först på dagen, köööra stenhårt, kanske kör ett extra pass till och med, för i dag vill säga.. Sen ska jag på hockey på kvällen, så det blir najs! Förhoppningsvis ska några kompisar oxå på hockey, så kan vi möta upp varandra!
Ska gå och äta lite mat tänkte jag, spagetti och köttfärssås, ska bli gott! 
Mamma som har fixat, sen ska jag ut med hundarna en sväng till och sen promenera iväg i det sköna vädret, förhoppningsvis så kommer det vara lite bättre då.. Ska prata med Micke i telefon då oxå förhoppningsvis, han är en bra kompis! Vi har alltid så givande konversationer, han brukar få mig på positiv energi. 

Hundarna har kommit och krypit ner hos mig i sängen, fast jag brukar försöka ha dom i vardagsrummet i stället, eftersom att dom hårar rätt mycket just nu, speciellt milla.. förstår inte varför, men hon hårar väldigt mycket, tror hon kan göra det innan hon ska löpa.. Haha ahh ha MENS! 
Hon ligger och flåsar haha.. Sötnos.. 
Casper ligger på rygg och sover, stackars liten, han är förkyld.. 
Nepp, nog bloggat just nu.. Ska dra och kääääka lite nu! 
Puss o kram på er alla sålänge, vi hörs senare! ha en underbar dag, gå ut och busa i snön.. 

Jag skulle behöva lite nya träningskläder faktiskt.. Speciellt en till tränings BH.. 
Va inte denna läcker?? 


Bild - Lånad av google.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback