Ny dag!

Vaknade vid 10 tiden i morse, sprang ut med hundarna och busade lite i snön!
Nu ska jag snart ner till stan, gå runt lite och fixa lite saker, bla lämna tillbaka en grej på lindex, shit jag är såå kräsen när det gäller kläder, det ska vara snygga, sitta bra och kännas bra, men det är bra tycker jag!
Man ska inte köpa saker bara för att köpa, det kan bli knas då!
Har käkat frukost, sminkat mig och ska snart klä på mig och dra till bussen, inte alls lika kallt ute idag, dock ingen sol ute, man blir så glad när man väl ser solen!

Jag har tänkt lite mer på min tatuering som jag skall göra, jag vet inte när, men jag vill ju tatuera in någonting för mina hundar, en hyllning till mina vackra hundar, och för att jag älskar dem så mykt!
Så jag ska göra någon form av tatuering som ett tecken på att jag älskar dem så otroligt mycket!

Vad ska man ha på sig idag då? funderar på någon skön kofta och ett par tights eller leggins, ska ju ner och träna och sen jobba till klockan nio, mysigt va? skönt o trääääna!
Ska försöka komma i håg att ta med mig mina träningshandskar, som jag alltid lyckas glömma när jag ska träna, dem är skit bra, så man slipper dessa förhårdnader!

Mmmmm, ser inte de här goda ut?
Cupcakes!


Bild - lånad av google.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback