Life is what you make it

Jag sitter och kollar på "how i met your mother", fyfan det är så jävla bra!
Brukar ni kolla på det?

Jag skulle kunna sitta och kolla på det en hel dag, utan problem.. helt klart!
Sov sådär i natt, drömde en sjuk dröm och vaknade endel under natten.. För min lillasyster hade jätte ont i magen och mådde inte alls bra. Så jag vaknade ibland under natten för jag var orolig för henne. Men i morse så var det bättre faktiskt, så det var tur!
Mamma kom hem i morse, hon har varit borta i helgen och hon berättade för mig att det var kaos för henne hela helgen när hon skulle åka, kaos i trafiken vet jag om men det är tydligen KAOS!
Jag fattar inte att det blir kaos varje vinter? Fast denna vinter har ju varit ovanlig, alltså EXTREM!

"Många stockholmare lär komma för sent till jobbet i dag. SL:s kollektivtrafik har svårt att hålla tidtabellerna och vissa linjer är helt indragna. Värst är situationen för tunnelbanetrafiken"
No shiiiit?

Var ute med milla och busade i snön i morse, hon älskar snön! när hon kommer upp ur snön så är hon helt vit i hela ansiktet.. så söt är hon, jag kastade snöbollar till henne, som hon letade efter i snön, hon tycker det är så himla roligt!

Vad ska ni göra idag?
Jag ska ner till gymmet kvar i tre, ska vara där nere klockan tre.. Träna och sen ska jag promenera till jobbet, vågar inte lita på att bussarna går, man får helt enkelt lita på sina fötter! PUMP IT!

Johan Glans - Bästa komikern EVER! Om ni vill ha ett gott skratt, kolla in de här!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback