Jag tror jag tror på sommaren!

HANG ON!
Så känns det just nu, när man var ute nyss och promenerade med hundarna... Haha!
Jag tänker på sommaren, då man kan promenera/springa ner till gymmet, det kan man ju nu oxå, men inte så skönt väder som på sommaren, dra och träna och sen ta cykeln ut till stranden, ligga där och känna solen steka och få fin bränna som en liten pepparkaka.. Göra så typ varje dag! Fan va skönt..
Kan ju behövas jobba endel oxå självklart haha! 

Dra på sig en snygg och skön klänning och ett par snygga skor, sätta upp håret i en klämma och dra på sig gigantiska solbrillor... lägga lite läppglans på läpparna och dra till stranden efter gymmet!
Fy fan vad härligt, det kan man längta till ibland när man känner att det är grått och deprimerande ute..

NU ska jag göra mig iordning, och sen ska jag dra ner och gymma snart! Ska ringa syrran oxå och kolla när hon slutar, för hon ville gymma med! Sen ska jag iväg och jobba, så vi hörs senare sen!

Perfekt sommaroutfit!♥


Bilder - Lånade av google.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback