Jag @ Flen

Hejsan på er alla! Hur har ni det? Förlåt att jag har varit såå dålig på att uppdatera mig idag, men för det första så har min dator strulat med vissa program, och sen så har jag varit borta hela dagen..
Har varit i Flen och träffat min storasyster och hennes kille, hon bor med honom där, i ett jätte fint hus..
Så mysigt när man kommer dit, för dem har öppen brasa, jag älskar det verkligen.. så mysigt..
Dom har även 3 st vovvar, som är så otroligt mysiga och gulliga, jag busade runt med Daniels hund Timmy på golvet, vi busade med en boll.. Han är inte mer än ca 1 år gammal, och han är fortfarande jätte busig, så vi hade roligt när vi lekte.. Jag vaknade skit tidigt i morse, vid halv nio, på en lördag? För det tar ju en liten stund att åka dit, men går rätt fort endå!

Har kännt mig lite dålig i helgen, har ont i magen, får det när jag käkar.. Inte så roligt, sen så har jag inte sovit jätte bra heller, och i morgon ska jag jobba.. Tänkte träffa någon kompis eller dra ut o hitta på något ikväll, men när jag kom hem från syrran så var jag skit hungrig, så jag och mamma käkade och sen blev jag as trött och bara la mig här och kollade på saturday night fever med John Travolta, sååå ung han var där!
Kolla in den om ni har lust på tv 4 plus.. Skit bra film.. Men den har väl de flesta sett? haha värsta kläderna dem hade då, disco disco, mamma fick i allafall lite nostalgi känslor.. ♥


Bild - Lånad av google.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback