Its sheeeeeep

Kollar på Oprah på tv just nu, blir så ledsen av vad jag ser..
Handlar om ett mord som skedde för 15 år sedan, en man mördade sin fru, sin syster och systerns man..
Barnen blev vittne till detta och har levt utan sina föräldrar sen dem var 3 och 9 år gamla..
Orkar inte gå in mer på detaljer, för jag tycker helt enkelt det är för jobbigt.

Somnade ju sjukt sent i går, vilket ni förmodligen har sett på min blogg? Somnade vid halv fyra på natten, för jag satt uppe länge och fixade lite med designen osv..
Har precis varit i väg till affären och handlat lite saker, bla en kyckling sallad som jag käkade nyss, ska i väg och jobba vid halv fem ska jag börja promenera bort till jobbet.
Innan dess så ska jag ta ett skönt bad, med allt vad det innebär haha ;) Inge snusk!

Föresten! Ni har väl sett Tele2 fåret på tv? Haha älskar den där reklamen när fåret ligger och solar solarium, för han ska iväg till Spanien och ville ha lite solbränna innan.. haha!
Nepp, nu ska jag iväg och bada, jag badar alltid, tycker det är skönare än att duscha, vet inte varför.. Vad föredrar ni att göra? Duscha eller bada?
Visst är han sjukt sööööt??


Bild - Lånad av google.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback