I love you, but I love me more

Har precis kommit hem!
Var nere och tränade, skönt! Sen hittade jag min jacka på stan!!
Jag har ju letat efter en "vinterjacka" och jag hittade en jätte skön, och 50% procent var det på den oxå! Köpte även en halsduk, tror allt gick på 500kr, så det var ju jätte bra pris! Så jag blev toppen glad för det!
Annars så har det varit en rätt okej dag, lite trött bara, som vanligt känns det som..
Tror det beror på detta väder, man blir trött av det..
Sitter och snackar med MARINA på msn, vi försöker planera in något i våra rätt "späckade" scheman, Men vi planerar att träffas nästa vecka, slagga hos hennes mamma och bubbla jacuzzi.. Fett skönt!
Vi måste oftast planera in en dag vi kan ses, just för vi båda brukar ha mycket, men vi ska nog fixa in något!
Vi kanske ska dra och tatuera oss tillsammans, hon vill göra en och jag vill med göra, Vad sägeru Marina?



Marina hälsar PUSS PUSS
marina » 2010-02-01 | 22:57:25
URL: http://secramento.blogg.se/

nu har jag gjort något jag inte brukar göra 2 ggr idag :D nämligen kommentera inlägg i bloggar haha! men absolut, vi ska styra en dejt snaaaraaast, det får bli av nu fasiken!



<3 <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback