Heeeehluuuuee...

Liten snabb uppdatering, kom precis hem från mötet..
Gick bra, bättre än förväntat faktiskt, så det var skönt!
Påvägen dit så började pappa bråka med en snubbe, som skulle prompt komma fram där vi skulle köra, och han gav sig inte, så pappa började köra fram emot honom typ försökte få han o flytta sig.. Liten kille med bockskägg och runda små glasögon, som förmodligen precis tagit körkort..

Jag och syrran är mätta nu, vi ska ner och träna om en timme typ, så hinner vi smälta maten liten innan, det kan vara bra haha.. Så vi ska dra ner till klockan tre och träna, och sen ska jag iväg och jobba, hoppas att allting går bra!! Jag och syrran kom på en sak, vi ska snart på konsert, vi ska på Tokio Hotel, min syrras stora idoler..
Det blev bestämmt för flera månader sedan, så nu nästan vecka smäller det, ska bli grymt skoj faktiskt!
Vi ska sminka oss lite rockigt och ha rockiga kläder på oss har vi bestämmt.. bilder SKA tas!

Sitter och kollar på "Joey" vad tycker ni om den serien? Jag tycker den är skit rolig!
Typ såhär skulle man ha sminket på konserten, skit snyggt ju!


Bild - Lånad av google.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback