Fet dag?

Denna tisdag ska väl vara en fet tisdag, då man äter semlor eller?
Jag fick veta det precis för någon timme sen, fast nu är det ju onsdag om man ska vara petig, men jag visste inte ens att det var i dag man käkade semlor, men jag höll mig till en normal/smal tisdag, det känns mycket bättre! Vill inte ha några feta dagar alls! Ni förstår nog vad jag menar med det.

Idag så har jag inte gjort så mykt mer än att jag har varit och jobbat, har kommit in i lite dåliga sov vanor just nu, jag är uppe sent på nätterna och sover länge på dagarna, ska upp tidigt i morgon just för att försöka vänja mig av vid det, i går somnade jag liksom vid fyra på morgonen? lyckat..

Vad händer för er i morgon/idag?
Jag ska i allafall ner och träna stenhårt på gymmet, sen ska jag jobba!
Så det blir en rätt normal dag faktiskt, sen på torsdag ska jag till en kompis!

Grädde på moset? jag gillar inte mos.. speciellt inte äppelmos? asså hur kan man gilla geggan, ser ju ut som snor.. Grädde är gott i en lite mängd, men väldigt sällan.. aja, lite fakta bara sådär..

Madeleine » 2010-02-17 | 09:23:05
URL: http://madous.blogg.se/

Äppelmos är ju jättegott! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback