Dålig update!

Sorry att jag har varit så dålig på att skriva den senaste dagen, men det har varit full rulle!
Just nu sitter jag i soffan och är allmänt mätt bara, har käkat kyckling med ris som mamma lagade!
Min storasyster har varit här med sina hundar och umgåtts, en av hennes hundar är tyvärr sjuk :(
Hoppas hon blir bättre, lilla Roxy!

Gick iväg till Ica maxi och hämtade ut mitt paket som jag hade beställt, hade ju beställt ett nytt headset, för mitt gamla va inge bra, och gissa vad som hände då? Det nya jag har köpt funkar typ inte alls?
Så den blir tillbaka skickad.. Ska ut nu på nätet och kolla upp ett annat headset, dock inte från den sidan..
Och sen så står det att man ska skicka tillbaka det med "retur sedel" som inte ens finns överhuvudtaget med i paketet, alltså blir så trött på sånnt...... Har skrivit in till kundtjänst nu i allafall..

Jag ska sova snart, ska iväg tidigt i morgon, först ner och träna och sen ska jag och syrran in till sthlm och kolla på lite grejer inför konserten på torsdag nästa vecka, så det ska bli najs o kolla vad vi kan hitta för roligt!

                                                                    PUSS GODNATT! ♣


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback