Sjukt fint väder med Gilbert Grape!

Hejee alla glada?

Hur mår världen idag? Har ni kollat ut genom fönstret? vilket underbart väder!
Jag och syrran hade en kompis över, han sov över i hennes rum på en bäddmadrass, stackaren :( - han som redan hade ont i ryggen.
Jag somnade kanske vid tre tiden eller något, var jätte trött men kunde bara inte somna, det är så sjukt irriterande, man ligger och vill sova, men kan bara inte..

Idag så ska jag ta det lungt, känns sjukt att man inte har druckit på 3 månader, minns inte när det hände förut.
Men det känns bra, jag ville ha en "vit period" då jag tränade en massa, fast jag tänker fortsätta träna självklart även om man kommer dricka i bland på helgerna.. :)
Kanske tar över en kompis, snacka lite och kolla på någon film!
Vid halv fyra tiden så kommer en jätte bra film, Gilbert Grape, har ni sett den?

Gilbert Grape (Johnny Depp) bor i den amerikanska småstadshålan Endora tillsammans med sin familj. Han tyngs av vetskapen att han aldrig lär komma från hemstaden, samtidigt som han känner ansvaret för sin utvecklingsstörde lillebror Arnie (Leonardo DiCaprio) och sin abnormt överviktiga mamma (Darlene Cates). Men en dag kommer strandsatta Becky (Juliette Lewis) till staden, och hon får Gilbert att tänka på ett och annat.

Jag var sjukt kär i Leonardo Dicaprio när jag var lite, var sjukt kär i honom enda sen jag såg Titanic när jag var typ 8 år gammal, minns att jag såg den tillsammans med min farmor och farfar och jag tyckte det var jätte pinsamt när kärleksscenerna kom..
Jag var kär i Leo tills jag fick min första pojkvän, då jag var typ 13 år... Men jag var fortfarande kär i Leo då oxå, minns att jag fick dåligt samvete när jag skaffade en pojkvän, hur söt är man inte när man är sådär liten? ♥
Jag kan inprincip allt om honom, för han var ju min stora idol.. Minns att jag frågade mamma och pappa om jag kunde få han som present på min födelsedag, att han kunde komma på mitt kalas? haha...
Idag minns jag honom som min "första kärlek", och att jag tycker han är en av de bästa manliga skådespelare som går på denna jord.



Bild - Lånad av google.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback