Nu ska jag leka frisör!

Nu byter jag roll, nu blir jag familjens frisör..
Jag har den rollen ibland, då hjälper jag till att klippa min systers toppar, färgar o sådär, även mammas..
Tydligen så är jag rätt bra, även fast jag inte har någon utbildning alls.. bara intresset, har alltid haft det intresset!
Är väldigt praktiskt lagd, tycker om att teckna, måla, sminka, fixa hår mm.. allt sånnt tycker jag är sjukt roligt!

Så nu får vi väl se hur detta blir! Hoppas jag gör bra ifrån mig i allafall!
Har precis kollat på "Arga snickaren", han är så jobbig ibland, pratar mycket som fan och typ skriker..
Men det kanske är det som är meningen? haha..
tycker det är för mycket "Gordon" över honom, dem skulle nog passa bra ihop..

Jag älskar ju VOLYM på håret, mycket volym tycker jag är sjukt snyggt..
Like this -




Bilder - Lånade av google.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback