Jag är helt i extas!

En ganska dimmig dag i dag? Helt sjukt, man ser ju typ ingenting ute... I morse när jag skulle i väg så såg man nästan inte ens vägen.. Pratade med en tjej, hon sa att hon hade övningskört och inte sett vägen nästan..

Jag har glömt att berätta en sak, jag kommer inte vara speciellt personlig i min blogg, av olika orsaker.. Delvis för att just nu i mitt liv så känner jag inte för att berätta allting för vem som helst, jag har under många år i mitt liv varit väldigt personlig och öppen av mig.
Just nu har jag kommit in i en period då jag inte orkar vara så öppen mot alla människor, känner att jag vill vara lite mer privat av mig.. Det kanske ändras om ett tag, så kanske ni får veta massa hemliga och smaskiga saker om mig haha! Nu blev jag rätt personlig endå!
Men jag ville bara att ni läsare ska veta varför jag inte berättar allt jag har gjort under en dag, eller massa saker om mig själv.. Så ni inte tror att jag "skiter" i att berätta det.. Det handlar absolut inte om det.

OMG!!! Shit vad skraj jag blev! Kollar en skräckfilm nu, hoppade fram ett äckligt ansikte genom en glasdörr, shit vad skraj jag blev! Hoppade fan nästan en meter från soffan, och så sitter jag o bloggar samtidigt haha!

Skräckfilm is the shit!
Jag och syrran brukar alltid hyra 2 filmer, när vi springer i väg till video affären..
Alltid en läskig och en rolig, först ser vi den läskiga, för att sedan avsluta med den roliga.. då vi redan är rädda..
Så får man skratta lite och glömma allt läskigt..

Kommer uppdatera flera gånger ikväll, har flera grejer jag vill blogga om..
Föresten,
finns det flera som tycker clowner är otroligt äckliga?
Som exempel filmen The IT.. En skräckfilm om en clown som mördar barn..



Bild - Lånad av google.se

MickeJ » 2010-01-12 | 18:11:33

Jag äääälskar skräckfilm. It är vädigt bra. Jag har en förkärlek till 70-80tals skräck då dom var i mitt tycke lässkigast.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback