Haj Haj

I dag har jag gjort endel saker, varit på ett möte, gick ganska bra faktiskt! :)
Sen har jag varit på stan med min syster, och vi har även varit och tränat! sjukt skönt!..
Gick skit bra på träningen i dag faktiskt, fick jag veta efteråt.. först när jag började träna kändes det så sjukt jobbigt på något sätt.. varför var för jag hann inte käka någon frukost i morse innan mitt möte, så jag drog till donken med syster och vi käkade lite, inte så mycket, men jag blir endå typ illamående efteråt av sån mat, speciellt om man ska träna ganska snart efter..
Men det är alltid skönt o träna!

Var en sjukt irriterande tant på gymmet i dag, som typ stod och trampade och ifrågasatte min syrra varför hon tog så lång tid på sig,vi förklarade att maskinen var tvungen att registrera det vi gör, (hon har inte det programmet), men hon lyssnade inte och bara suckade..
Jag har hjälpt syrran att färga sin utväxt, klippte även henne i går..
Sen satte jag oxå in färg i mitt hår.. och klippe topparna..
Nu kollar jag på "Chubs and Chasers" på tv 3, det är kraftiga människor som dansar runt i underkläder på en klubb just nu, typ som strippor.. klart att det är bra att man trivs med sig själv, även om man är jätte kraftig som han på tv just nu, som väger runt 200kg..
Men det är ju fortfarande viktigt att vara hälsosam..

Aja, nu ska jag kolla klart, sen ut med hundarna, sen sova..
SNARK! Zzzzz...
Puss o Kram

Här är Mikey, som programmet handlar om..
Cred för honom faktiskt, för att han vågar vara den han är, det är inte
alla som vågar det..

Bilden - Lånad av google.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback