God mat och 2 and a half men..

Jag har precis kommit hem, skönt att vara hemma.. Riktigt kallt ute i dag faktiskt..
Jag har varit nere på stan, träffat pappa en sväng och fixat lite saker..
Sprang runt på stan och letade efter en speciell sak, som ni får veta senare kanske ;)
Alla människor springer redan runt och kollar efter julklappar, man blir ju nästan nervös!

Sen drog jag till gymmet och tränade, skit skönt!
Nu kollar jag på 2 and a half men, älskar den serien alltså!
Charlie är så jävla skön och Alan är så himla rolig, speciellt i ett avsnitt där han spelar bög, han gjorde det så sjuuukt bra, jag höll på att pissa på mig av skratt.. Han är en sjukt bra skådis faktiskt.
Sen Jake, den lilla killen med "bäverkinder" tycker han är så söt och duktig!
Jag skulle kunna se hur mycket av den serien som möjligt alltså! 

Mamma har gjort en underbar middag, kött och kroketter och bearnaisesås, gissa hur gott det var att komma hem efter träningen och ha den maten som står och väntar på en i kylskåpet?
Min mamma är underbar ♥, jag ska fixa henne en jätte fin present när hon fyller år den 13e december, min mamma är 47år gammal men ser ut som 30! DET ÄR SANT!

Jo föresten, såhär ser mitt "nya" hår ut,
 jag klippte ju mig själv och la i färg..


Jag brukar även klippa och färga syrran o mamma! :)
susanna » 2009-12-02 | 23:15:53

åhh, va fiint det blev!!! :)

längtar tills på lördag när vi ses!! ska bli så jäkla kul!! :):)

puss susanna

<3

MickeJ » 2010-01-12 | 18:05:13

Sjukt snygg vännen. passar i mörkt hår.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback