Förlåt för dålig uppdatering!

Har haft ett par ganska jobbiga och stressiga dagar, därför har jag inte orkat skriva någonting här i bloggen!
Men tänkte nu uppdatera mig lite och berätta vad som händer :)
I dag har jag varit på kurs, ACT heter kursen, jag kommer gå på den i 4 veckor, och det handlar om hur man hanterar stress, stresshantering..

Lär dig hantera stress & bli en bättre ledare med mindfulness!

Det verkar sjukt intressant, tog med mig min syster i dag oxå, för hon mår verkligen inte bra..
Ville inte lämna henne ensam hemma när man mår dåligt, så jag drog med henne ut..
Hon kommer följa med mig resterande gångerna oxå, för hon tyckte nog det var ganska intressant hon med!
Har även fått läxa med mig hem, till nästa gång.. Stress övningar, ska bli intressant att pröva dom sen!

Igår var jag och tränade och hos min studievägledare, har tränat måndag och tisdag den här veckan, jag ska träna i morgon oxå tänkte jag..
Sååå skönt, försöker träna 4 ggr i veckan!
Det var en av läxorna oxå, att motionera minst 2 ggr i veckan, promenader pratade dom om då..
Men jag tränar redan runt 4 ggr i veckan, så där var de inga problem i allafall :)
Vi pratade mycket om tolerans och att acceptera vissa saker som inte går att påverka..
Så som vädret tex, om det är dåligt väder ute kanske man inte behöver hänga läpp pga det, utan att man kan vara glad och positiv endå, det är sånt som man kan påverka.
Aja.. nog om detta nu..



Nu ska jag springa i väg och handla tvättmedel och sköljmedel.. mamma hade glömt att handla det..
Hörs senare!
Puss o kram

Bild - Lånad av google.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback