Benjamin Buttons otroliga liv

Jag har i kväll, denna dag den 29:e november 2009 sett en av de bästa filmerna jag någonsin har sett.
Den heter Benjamin Buttons otroliga liv, så som rubriken här uppe..
Ni har säkert hört om den, för den fick så otroligt bra kritik och så många människor har sett den.
Jag hade inte sett den, förns i kväll, jag var lite skeptisk till den, men filmen var helt otrolig..
Han som har huvudrollen är Brad Pitt, och sättet han spelar, sättet han är sminkad.. allt är så otroligt bra gjort, och man blir så otroligt påverkad av filmen på ett positivt sätt.

Jag blev påverkad för vilken pass bra skådespelare Brad Pitt verkligen är, jag har alltid sett honom som en otroligt läcker kille, men hur han är som skådis har jag inte direkt tänkt på, jag har mest tyckt att han bara har varit "bra" så som många andra skådisar..
Men i kväll ändrade jag åsikt och uppfattning, han är så mycket bättre än vad jag visste om.
Att kunna spela först en riktigt gammal människa, med allt vad det innebär, och sedan gå över till att bli en ung kille som är nästan 40år gammal men aldrig har kysst en tjej är ju helt otroligt, att leva sig in i något man inte har erfarenhet av är ju helt otroligt.. Men det är väl det skådespeleri handlar om..

Jag ville i allafall tillägna detta inlägg åt honom Brad Pitt, framförallt hur man kan vara så otroligt sexig när man är 45år gammal??? Killen ser inte äldre ut än 20 år.. Vissa scener i filmen, "intima" scener, blev man typ helt skakig av ♥

 Bild - Lånad av google.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback