Trötthet och godis..

Shit vad jag är trött alltså, meter med snö ute oxå..
Kom hem PRECIS..
Skulle gå från bilen till porten och blev typ helt igen snöad...
Såg typ inte ens vägen haha...

Har inte kunnat uppdatera på hela dagen, FÖRLÅT!♥
Hoppas ni gillar mig endå..
Jag MÅSTE städa mitt rum, herregud alltså, ni skulle se, det är fruktansvärt!!
Har inte packat upp sen kryssningen eller någonting, så det är grejer överallt... BOKSTAVLIGEN!!
Var på kurs i dag oxå, vi fick leka med ett russin..(jag kan ta historien en annan dag när jag orkar)...
Jag har tränat oxå, det var skit skönt!! SOM VANLIGT!! Love it..

Jag hann typ inte äta någonting på hela dagen nästan, förens nu.. köpte lite godis oxå.. Men jag har faktiskt "rätt" till det just nu, för jag har PMS.. Haha, nej jag vet.. det är ingen ursäkt, men man blir mer sugen då.. det vet vi tjejer faktiskt ;) ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback