Trött idag..

Shit vad jag är trött idag, funderar på att träna i morgon innan vi ska åka i stället för idag, vet inte om jag orkar träna idag faktiskt... Jag är sjukt trött efter gårdagen, att jag inte ens orkade gå ner till Röda Korset i dag, där jag skulle ha samtal..
Ringde och sa att jag inte orkade, för att det hade hänt en sak, vilket det har gjort..
Men som jag fortfarande inte orkar prata om, för jag är fortfarande så irriterad..

Jag ska i väg till min farmor om några timmar, hon och pappa och min syster ska fira mig lite, vi har inte hunnit det ännu.. Ska även ta med våran stora hund milla, så hon får leka med farmors pudel.. ♥
Vi ska fika lite och käka middag där, det ska bli trevligt!

Sov inge bra i natt, hade massa konstiga drömmar.. vilket jag helst hade sluppit.. Tyvärr kan man inte styra över vad man drömmer...

Ska kolla hur gymmet är öppet i morgon, ska ner och träna då tänkte jag!
Ha en bra dag alla ni, nu måste jag lägga mig i en timme eller 2 till..
Puss o kram

I morgon bär det av, ska bli skönt, speciellt nu..

Bild - lånad av google.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback