Solsken

Gud vad underbart det är ute..
Solen skiner, det är ganska kallt men det spelar ingen roll...
För SOLEN SKINER, det känns underbart att se solen när den kommer fram såhär års..
Tog med en boll och hundarna ut och kastade lite boll i snön och milla älskade det!

Ska ner snart på stan och möta upp min mamma, och sen dra i väg och träna.. Ska bli skönt!
Sen blir det nog väldigt slappt, har festat rätt rejält 2 helger i rad, så ska ta det lungt i helgen tänkte jag.. kanske ta en bio och träffa lite kompisar!

Ska göra mig i ordning nu tänkte jag, och så ska jag ut i snön igen!
Men med bussen denna gång..
Jag har heller inte köpt några julklappar ännu, shit kommer bli stressigt allting nästa vecka..
Men mina släktingar vill inte att man köper något till dem, men jag tycker det är roligt att få ge bort någonting..
Får se vad vi hittar!
Ha en underbar dag alla läsare,
så hörs vi av senare i dag!
HAR INTE ENS KÖPT JULGRAN!???
är vi den enda familjen? ´



Alltså fatta vad hemskt om man skulle ha denna julgran??

Bild - Lånad av google.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback