Nyss hemkomna från KROGEN!

Jag och Sussie, ligger här i sängen och myser..
Vi kom precis hem från krogen, vi var där en sväng och drack lite och träffade lite av mina polare.
Blev även smekt på kinden av en man, som ville ha ett ligg för en drick..
En kanske inte direkt, men han trodde väl han skulle få ligga om han bjöd mig på tillräckligt med drinkar..
Där hade han fel.. För jag ligger här med mina tjej kompis..
HAHA LOSER! ♥

Hans kompis, var på Sussie, han hade sexpack, vilket vi såg.. för han drog av sig tröjan..
Vi smekte inte honom på magen, men hans polare gjorde det dock.
Hans polare ville att vi skulle ligga med hans kompis, för han var tydligen oskuld och hade aldrig haft en tjej, men jag tror inte på det, det var bara en "raggnings replik", haha..
Vi träffade Jakob, Filip (foffo) och hans bror Robert.. Jag rökte även och höll på att ramla i snön.
Så kan det gå när inte haspen är på.

Just nu så ligger jag och läser upp allting jag skriver för Sussie, som förmodligen är trött på mig.
Hon dör tydligen av skratt i allafall, det är bra att jag kan roa henne!
Jag tycker faktiskt att jag skriver rätt bra för att vara små full, men endå så kommer jag vara pigg i morgon..
För jag ska upp tidigt och äta ägg..
Nu orkar jag inte med detta längre, jag är kissnödig igen.
Jag friade precis till en kille på msn, som jag ALDRIG har pratat med förut, då är man rätt borta?
Eller nej, han svarade, kom hit så får vi se.. Och jag tänker inte komma. Så vi får inte se...
Nej men ta inte allting jag säger BOKSTAVLIGEN! Jag är normal annars..♥






susanna » 2009-12-22 | 16:35:09

hahahahahah, det här inlägget är så jävla bra!!!! :):)

fan va kul det va!!! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback