Låååång dag

Shiiiiit vad kall jag är, vet inte varför men har varit frusen i dag..
Hade lite svårt att sova i natt faktiskt, somnade sent.. Jag hamnar alltid uppe framför tvn, för det går ett sjukt bra program mitt i natten som heter typ "sexual healing", det låter som värsta porrfilmen, men det är de verkligen inte... Det handlar om par som har problem, de flesta har varit med om trauman som sexuella övergrepp o sådannt, och det är intressant att se vilken bra hjälp dem får och även hur det går senare...
Så det är sjukt bra i allafall!

Just nu äre CSI, vilket oxå är sjukt bra..
Jag har inte ens hunnit uppdatera i dag, för jag har inprincip inte varit hemma sen klockan 12.00 på dagen..
Jag var nere och tränade oxå, det var skit skönt faktiskt.. Var en kvinna där som sålde jätte fina halsband och ringar.. av olika stenar.. Very fina var dom! ♣

Föresten, var inne på HM:s hemsida och kollade lite, tycker det är kul att va inne där och kika..
Sonia Rykiel lanserar just nu en kollektion för HM, vet inte om det bara är underkläder dock, men hittade i allafall dom här underkläderna och jag vet inte riktigt vad jag ska tycka?




HOT OR NOT?? HOT OR NOT?? HOT OR NOT??
I DONT KNOW...

Bild - Lånad av http://hm.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback