Jäklar vad snö!

Ni skulle se hur det ser ut utanför mig, det är helt sjukt.. METER med snö... och det snöar fortfarande, är det meningen att man inte ska kunna gå ut genom dörren?
Jag vill inte klaga, för jag älskar en vit jul, men det behöver ju inte vara METER?
Jag kunde typ inte ens gå ut med hundarna, helt seriöst, jag sjönk ner i snön, och tänk er min lilla chihuahua då? Han sjönk som en sten, jag fick bära honom snutten..♥

Nu har jag kockat ägg, ska käka det.. det är såå bra proteiner, så det ska bli najs!
Sen ska jag ut igen i snön och leka med milla, hon älskar snön verkligen!
Hon hoppar runt och älskar det verkligen, så vi ska ta en tur igen sen när Amanda kommer hem från sin praktik!

Kollar på "Biggest loser", helt sjukt vad dom har varit duktiga! Har följt dem sen från början!
Och man blir sjukt stolt över dem!
Nu ska jag käka ägg....
Puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback