Hohohohoh..

Vaknade nyss? Haha.. fatta klockan är typ 13.00, vet inte men jag var så jäkla trött i går, fast jag somnade klockan 3 säkert.. Låg och kollade på några bra program på tv..
Föresten, jag och Nicole klädde granen i går, vi har gjort det flera jular ihop, och hon är en sånn bra hjälpreda!
Hon är en liten tjej, min plast syster kan man säga! Hon är så duktig och intelligent! ♥

2 jular i rad så har vi klätt den i svart vitt, silver och lite glitter sjukt fint blir det faktiskt!
Ska fixa bild på den sen, så ska ni få se vilken duktig julgrans fixare jag är ;)
Nu ska jag käka lite, något lätt, för ska ner och träna snart..
Ska försöka få med mig syrran oxå!
Myser med hundarna här i sängen, dom är alltid så himla gulliga,
man blir så glad av dom! ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback