Godis

Godis på en tisdag? haha.. stack förbi affären, kom hem precis...
Men jag köpte väldigt lite godis dock och sket i choklad.. för jag tror man får dålig hy av det..
Såg ett halv avsnitt av "Christine", den serien är så sjukt rolig alltså..  
Väntar på att mamma ska komma hem, hon slutar jobba kl 22.00 tror jag, sen tar det en liten stund för henne att komma hem med bussen och sådär..
Jag köpte en skit rolig grej i dag, ett ben, skit stort till hundarna.. Den är formad som en jordnötsring haha! den smakar någon liknande oxå till och med! Den blev vääldigt populär, och dem fajtas om vem som ska få bita på den, just nu ligger milla och tuggar på den, hon verkar överlycklig!
Jag gav just bort mitt godis till syrran, orkade inte mera.. haha..
Var och tränade i dag, skönt! 

I morgon ska jag i väg till sjukhuset och träffa min morfar, han har opererats och vi ska dit och hälsa på honom klockan 13.30 i morgon, hoppas han mår bra! ♥
Sen ska jag nog träna och fixa ett par plast muggar, gissa vad jag ska ha dom till?
Hemlis ;)

Om det finns någon blogg ni läsare borde kolla in, så är det blondinbellas! Otroligt smart och fin tjej, alltid lika roligt att läsa om henne i hennes blogg.. Ni kan nog adressen dit ;)

FAN vad sugen jag blev på JORDGUBBAR, fan vad gott det vore..
Ni vet, en sån där sommardag.. med lite glass till, MUMS!

Bild - Lånad av google.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback