God jul alla fina!

I dag äre julafton!
Vaknade med att mamma kom in och pussade mig och sa God Jul!♥
Hon hade gjort i ordning frukost, gröt och skinka!
Det var mysigt att vakna så!
Vi öppnade lite julklappar och åt frukost, hundarna fick en julklapp av mig!
En tallrik med massa julgodis och nya pip leksaker, shit vad glada dem blev, sprang runt och lekte som galningar med de där leksakerna och massa godis fick dem! kul att kunna göra dem så glada ♥
Så fick syrran en julklapp och mamma!
Nu gör jag mig i ordning, målar naglarna röda och kollar på Pippi Långstrum på tv, älskade det programet när jag var liten, blir lite nostalgisk!

Ha en underbar jul alla!
Uppdaterar kanske i kväll, annars i morgon!
Puss och Kram

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback