Frusen tjej..

Kallt ute i hela Sverige tror jag? I allafall här i Stockholms trakten, så är det kallt och mycket snö!
Fick precis min dagliga dos av Kissie, och fick läsa där i hennes blogg att hon hade varit på kryssning och typ "slagit sönder sin hytt" vilket jag tycker låter VÄLDIGT MOGET..

För man behöver ju slå sönder sin hytt bara för att göra det?
Då känns liksom kvällen "fullgjord" eller? herregud.. hon skrev till och med att dem hade "slängt" ut möbler på balkongen? Dom hyrde ju svit... Sååå lyxigt..
Det är säkert lika kul för personalen som måste städa efter dem sen oxå, hoppas dom får fetaste räkningen sen.

Ska upp tidigt i morgon, eller rätt i allafall..
Ska ner på stan med mamma en sväng, och sen ska jag träna.. Ska bli skönt!
Blir nog slappt senare på kvällen, fast kanske filmkväll med lite polare, Jakob snackade något om det!

Föresten..
Det är en sjuk rea på HMs hemsida..
Kolla in den ;)


Visst varen fin?
Finns på rean, för 149kr:-
Bild - Lånad av http://hm.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback