Fortfarande bakis?

Jag känner mig fortfarande sjukt trött efter i helgen, i dag vaknade jag klockan 09.00 av att pappa ringde, och att mamma kom in till mig och kramade om mig..
Skönt att vakna så faktiskt, kändes som när man var liten!
Sen gick jag upp och käkade frukost, och sen la jag mig en stund igen, för jag frös som fan, och då somnade jag igen.. Alltså det är helt sjukt hur trött jag har varit.. Jag känner mig fortfarande inte som mig själv ännu..

Jag uppdaterade inte så mycket i går, pga att jag hade värsta ångesten..
Bråkade med min pappa på min födelsedag, det var inte så roligt.. men han gjorde en sak som gjorde mig väldigt ledsen.. så jag orkade inte skriva något mera, hade ingen inspiration alls..
Aja, har fortfarande inte kommit någon stans idag..
Sjukt alltså, jag drack ju som fan i lördags, hade inte druckit på flera månader, för jag hade bara tränat en massa och sådär, så ville ha en vit period för mig själv, tror det är därför jag blev påverkad på det sättet jag blev...

I allafall, jag fick BLOMBUD i går! Blev sjukt glad, var från mina kusiner..
Dom äger en stor blomster och begravningsbyrå i nynäshamn, så dom hade fixat en jätte fin bukett till mig och skickat med vasen, och även choklad! Gissa om jag blev glad haha!♥
Min mosters man är en jätte duktig florist, han jobbade förut på NK i sthlm, men nu så har dom eget.

Igår beställde jag även mammas present, hon fyller år den 13e december!
Vad det blir får ni se sen ;)
Nu ska jag dra i väg snart.. Im getting dressed!

Kyss! ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback