Sex and the City <3

Helt underbart väder det har varit idag, visst? sååå skönt!
I går var det inte lika roligt, men i dag var det fasen helt underbart ute!
Idag så har jag varit på ett väldigt viktigt möte, (privat) som jag tyvärr inte kan berätta om.
Och sen har jag varit nere och tränat, så skönt! efter att jag har varit sjukt i en och en halv vecka, så det var tungt i början, men det kommer bli skit bra!
Jag ska göra mig i ordning nu, ska iväg och jobba snart, så jag tänkte bara uppdatera lite snabbt och kolla läget med er, och så ni vet vad jag har för mig!
Jag ska blogga mer när jag kommer hem, jag LOVAR, då ska jag berätta lite hemlisar om mig tänkte jag, jag är ju inte så "privat" i bloggen, så jag tänkte prata lite mer privat med er!
Jag var nere en sväng på stan oxå, hittade skit snygga linnen som jag kommer nog köpa i morgon, då ska ni få se dom här på bloggen, jätte fina var dom! I sommriga färger och allt! MYS!

Jag kollar just nu på Sex and the City, jag tycker helt klart att det är det bästa tjej programmet någonsin, jag bara älskar det.. Skulle kunna sitta och kolla på avsnitt en hel dag alltså, det är så jäkla roligt!
Gillar de olika karaktärerna, deras personlighet och hur dom kompletterar varandra.
Jag vet faktiskt inte vem som är min favorit helt ärligt, jag gillar ALLA.. Men det stor nog emellan Carrie och Samantha..
Vilken är eran favorit?


Bild - Lånad av google.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback