Seg dag!

Sorry att jag inte har uppdaterat förns nu, men jag har haft lite att stå i..
Blev inte riktigt som jag planerade den här dagen, men så är det ibland!
Jag ligger i en nybäddad säng, har städat, sååå skönt!

Känner att jag är jätte torr om händerna, inte skönt, så jag har smörjt in dem med "Body Butter" från Body Shop.
Den är väldigt fet hudkräm, bra om man är torr om tex händerna.
Jag har inte gjort nästan någonting alls idag, har varit nere och tränat!
Och jag har faktiskt fått en låne telefon just nu eftersom att min jag hade började knäppa upp sig totalt med laddningen och headset.. Så jag har lånat en av pappa just nu, så nu funkar det att ladda telefonen och headset.
Ska kolla efter en ny, någon som har något förslag?

I morgon ska jag fika med Jeanette och hennes söta bebis Malva, vi ska ta en sväng på stan och sen sätta och och käka lunch eller fika typ.. Det ska bil trevlans!
Sen i helgen är fortfarande väldigt öppen, vet inte vad som händer riktigt faktiskt.. Kanske blir värmdö i helgen tillsammans med Jakob men jag vet inte riktigt, vi får la se vad som händer!
Vi hörs mera i morgon!

Smek o Klämmmm..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback