Man mår väl som man förtjänar?

Kikade in på Marinas blogg precis när jag skulle börja skriva detta inlägg och hon har precis döpt sitt inlägg likadant som mig, bara för att vi snackade så mycket om det i dag, att vi "mådde som vi förtjänade" efter kvällen.. Men det var fan värt det, ellerhur tjejer?

I allafall, gårdagen var skit skön.
Jag var först nere och tränade, sen drog jag och jobbade några timmar, efter det drog jag hem och käkade/duschade och sen begav jag mig till Sabina.
Hon och hennes kille (Jacob) har precis flyttat in i en lägenhet här i Södertälje, jätte fin var den verkligen!
När jag kom dit efter att ha staplat ner för en snöig och hal backe i mina underbara klackar, så var Marina, Emelie, Sabina och Sofia där och spelade just då ölspelet.. Haha riktigt full kan man bli på det ;)
Dom hade suttit och krökat från typ sju tiden, jag kom vid nio för jag hade jobbat.. Så jag var lite seeen..
Men vi började kröka till ordentligt när jag kom och fortsatte till klockan blev typ halv 11, då kom taxin och hämtade upp oss och körde oss till stället vi skulle till.. SÅ SKÖNT att slippa gå, för vi alla hade REDAN ont i fötterna haha, illa..

Men i allafall, vi drack, träffade folk. Träffade Malin, Linn, Ida och några kompisar till dom ute oxå..
Men vi vimlade bort från varadra och sen minns jag inte att jag träffade dom mer på hela kvällen..
I allafall, vi va uppe och dansade på strippstången och Marina till och med slickade på den, fan va snusik du var Marina, fatta alla bakterier gumman? ♥
Men hon tvättade munnen sen, så det är lungan haha!
I allafall, vi alla blev riktigt fulla och sen så drog jag och Marina och tog lite fyllekäk och sen tog vi en taxi hem till mig.. men vägen dit var lång haha, för Marina hade så jäääkla ont i sina fötter.. Stackaren.
Men hennes skor är SKIT SNYGGA, jag ska fan sno dem någon dag..
I allafall, vi la oss och vaknade upp vid 11 dagen efter, vi låg och små snackade i sängen, bara liksom tjej snack om gårdagen och sen när vi skulle ställa oss upp så kände vi verkligen hur jäkla bakis vi var..
Så det första Marina gjorde var att ta en cigg, och jag drog och hällde upp massor av vatten..
Det är jävligt sjukt faktiskt, att när man verkligen har varit as full och har gått och lagt sig, så drömmer man verkligen om att man dricker vatten, typ hängandes under en vattenkran..
Kroppen skriker verkligen efter vatten, så vi hällde i oss endel.
Sen när vi hade gjort oss i "ordning", så tog vi bussen bort och mötte Jacob, Emelie och Sabina och tog lite bakis käk, fan va illa vi mådde efteråt.
Vi drog hem till Jacob och Sabina och bara degade typ en timme medans Emelie diskade..
För vi orkade inte ens ta oss hem just då, för jag fick sjukt ont i magen och mådde sjukt illa, sen packa vi i hop i allafall och begav oss hemmåt..
Jag har bara legat i sängen med datorn sen jag kom hem vid typ 18, har inte orkat så mycket annat faktiskt..

Men i allafall, här kommer lite bilder från i går, innan vi drog ut!
Tack tjejer!♥









Nu ska jag nog soooova, vi får se hur det går..
Kanske blir ett inlägg till ;)
PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback