Hunter

Hejsan kära läsare!
Hoppas ni har haft en bra dag idag, min har varit heeelt okej! Jag har handlat lite saker på stan, har varit och tränat och jobbat! Så min dag har varit skönt! löning i dag ju, inge fel på den 25e ;)
Jag var inne och kollade på blondinbellas blogg i morse och såg hennes sjukt snygga Hunter gummistövlar, ni vet kanske vilka de är? Det har ju blivit väldigt inne att ha gummistövlar och speciellt några som heter då "Hunter", vilket är ett speciellt märke.
Kändisarna har ju sådanna självklart, dom ligger på ca 1200kr st, och är hur snygga som helst!
Älskade blondinbellas, för dom var sådär "korall" färgade, vilket jag ÄLSKAR!
Funderar på att kanske investera ett par sådanna, många kör på den rosa färgen, men jag tycker att de korall färgade är hur snygga som helst, men jag vet inte om man har lust att lägga ner 1200kr på ett par gummistövlar, men dom är ju sååå snygga.
Jag och en tjejkompis Lisa snackade just om det i dag när vi sågs, vi båda ÄLSKAR verkligen skor och väskor, hon är väldigt lik mig på det sättet, och vi tycker om det är något man kan lägga ner pengar på så är det skor eller väskor haha, men samtidigt så får man inte spendera föööör mycket, för det är ikke bra!
Jag tycker din sko har fått in väldigt snygga skor, som är billiga oxå, och dom funkar jätte bra, dom flesta i allafal, endel tycker jag kan gå sönder eller bli fula efter ett tag.
Jag kommer ta bilder på mina köp i dag och lägga ut på bloggen, antingen kommer dom ut i kväll eller så lägger jag ut dem i morgon på bloggen, så kan ni få se;)

Här är godingarna!



  Bild - Lånad av google.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback