Hockey night

Kom hem nyss från matchen Rögle - SSK.. Är väldigt skeptisk om hur saker och ting kommer gå, men vi får helt enkelt se hur allt går, men vi vann i allafall, men i förlängningen. Så 2 poäng i allafall, bättre än inget!
Hade en skit mysig dag i dag på stan med en tjejkompis, vi träffades på HM, och sen så gick vi vidare och kollade runt lite och sen käkade vi lunch tillsammans!

Jag har inte riktigt hittat det jag vill ha ännu, vet inte riktigt ens vad det är jag vill ha faktiskt, då äreee svårt?
Har i allafall köpt lite smink och nagellack till på torsdag då det blir konsert!
Ska ner på stan i morgon oxå och fixa lite mer grejer, får se hur det går!

Ska och träna i morgon oxå och sen ska jag jobba, det börjar närma sig torsdag, de ska bli najs!

Min dåliga humor, eller?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback