Hejsan mina fina!

Hur mår ni mina läsare? Hoppas ni har det kanon vad ni än gör och vart ni än är!
Jag har haft en väldigt lugn dag idag, har badat, tagit det lugnt, varit ute med Casper och sen jobbat..
Men jag har en glad nyhet iallafall, min förkyldning börjar bli bättre!
Är faktiskt så pass bra att jag förmodligen kan träna i morgon fakstiskt, känner ingenting förutom att jag ibland får lite rethosta, men det är allt!
Vad ska ni göra i helgen?

En kill kompis, Jakob frågade mig om vi skulle dra i hop en stor fest, och det vore ju najs faktiskt, inte hemma hos mig haha, det tror jag inte min mamma skulle gilla, jag har haft endel fester här redan, hon börjar bli rätt trött på det! Så vi får la se vad det blir, på lördag på dagen vet jag i allafall att jag ska jobba, och sen ska jag på hockey på söndag, fasen vad nervös jag är, första matchen i kvalserien.. Jag vill INTE!
Bara hoppas att de blir bra, jag kommer sitta som på igenom hela kvalserien, längtar inte.. Men man måste stå upp för sitt lag i ur och skur!

Nu ska jag borsta rötterna och klä av mig naken, "jag klär, jag klär av mig naaaken" minns ni den låten? haha.
Puss o smeeeeeeeeeeeeeek ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback