Hejsan hoppsan fallerallera!

Hur mår ni läsare?
Jag mår helt okej, lite trött och frusen bara, men annars så är det bra!
Bättre med halsen i allafall, peppar peppar att de håller i sig, så man kan dra iväg och träna på onsdag tänkte jag!
I dag har det varit väldigt lugnt, sov länge och tog ett bad och gick i väg och jobbade, även fast jag inte mådde så jätte bra.. vad har ni gjort i dag? Något roligt?
I morgon så ska jag sova ut, och sen tänkte jag dra i väg och träna om jag känner mig bättre, annars väntar jag till på söndag, sen ska jag i väg och jobba..
Jag funderar på att dra på bio i veckan och kollar på Shutter Island, någon som känner sig manad? Nästan alla har sett den redan, jag tror den kan va riktigt bra, jag har hört det i allafall!
I morse så ringde dem till mig från Ica maxi här i stan och sa att jag hade ett paket som låg där men som redan var uthämtat, jag fattade nada? hur kan ett paket som redan är uthämtat ligga kvar..
Men det hade blivit något strul i allafall så det löste sig.
Men det var lite roligt när han ringde, för jag låg i sängen och sov, och var rätt krasslig sådär på morgonen som jag inprincip alltid brukar vara, så jag fick upprepa mig hela tiden för han hörde inte vad jag sa haha.

Klockan är nu 12 snart, jag tänkte försöka lägga mig relativt tidigt, för jag känner mig jätte trött.
Men mina systrar och min syrras kille vill att vi ska glo på en film tillsammans, smo heter "dumpa honom" har någon sett den? Den verkar bra i allafall.. Så vi får la se om jag orkar hålla mig vaken..


Tror den kan vara bra?

Amerikansk komedi från 2009 :  
Kommer du ihåg den där snygga killen som sa att han skulle ringa, men inte gjorde det?
Kanske tappade han bort ditt nummer, kanske ligger han inne på sjukhus eller kanske han är helt ovetandes om din charm och din framgång.
Eller är han bara inte intresserad av dig... Huvudrollerna spelas av Ben Affleck, Jennifer Aniston, Drew Barrymore, Jennifer Connelly, Kevin Connolly, Bradley Cooper, Ginnifer Goodwin, Scarlett Johansson och Justin Long.
Dumpa honom är en charmig, sexig och helrätt film, som bygger på bästsäljaren ”Dumpa honom!
Han vill faktiskt inte ha dig” av Sex and the City-manusförfattarna Greg Behrendt och Liz Tuccillo.


Bild - Lånad av google.se

Madeleine » 2010-03-16 | 09:06:45
URL: http://madous.blogg.se/

Jag har sett den filmen. Den är bra tycker jag i alla fall :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback