Goden dag med Gordon Ramsay

Hur mår ni mina kära läsare?
Allt bra med er hoppas jag verkligen!
Jag är fortfarande trötter efter denna helg, helt slut.. Var skönt att sova i sin egen säng i natt!
Det är verkligen GULD värt..

Jag sov som en stock, la mig vid halv ett, och somnade typ på en gång.. Och vaknade vid klockan 12..
Jag har varit ute med hundarna och det var skit blött och slaskigt ute, hatar detta väder alltså.
Sådär slaskigt och äckligt. BLÄ!

Ska ner och träna om en stund, och sen ska jag dra och jobba.. Ska bli skönt!
Dock så hittar jag inte min laddare till min andra telefon, som jag använder just nu, medans jag letar efter ett nytt headset till min LG mobil.
Min mobil håller på att dööö för den är så utladdad!!
Nu ska jag börja göra mig i ordning, ska packa lite saker!

Föresten, kollar på "The F Word" med Gordon Ramsay, vad tycker ni om honom?
Jag har själv väldigt svårt för honom, vet inte varför riktigt, tycker bara han verkar vara en dryg och otrevlig människa, men ja kanske har helt fel?
Har bara fått den uppfattningen av honom, men men jag kanske har helt fel?


Bild - Lånad av google.se
Åsikter - Mina egna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback