God morgon!

Nu har jag rätt nyligen vaknat, känner mig rätt trött idag..
Men det är jätte fint väder ute, vaknade av att jag fick sms av Marina som frågade om vi skulle hitta på något.
Tack gumman för att du väckte mig!, nu var jag inte ironisk, för jag behövde verkligen komma upp!

I dag ska jag jobba, mer än så vet jag inte ännu, jag känner mig fortfarande snuvig så det blir ingen träning för mig i dag, men jag satsar på morgondagen annars på fredag tänkte jag.
Hatar när jag inte kan träna, blir så irriterad då!
Pappa ringde oxå, vi pratade lite om att jag ska börja plugga snart, det är ju ett av mina stora mål i livet, att "lyckas" alltså, det har alltid varit ett mål som jag har strävat efteråt, därför pluggade jag som satan på gymnasiet och gick ut med toppbetyg, så det lönar sig att man satsar!
Jag har gått till lite olika studievägledare och kollat runt lite, och det finns vissa utbildningar som lockar mig faktiskt, finns så mycket roligt man kan göra, ska boka in en tid med henne snart igen också!
Nu ska jag kliva upp, ta något och käka och gosa lite med vovvarna.
Hoppas ni får en underbar dag i det fina vädret!

Puss o kram

Bild - Lånad av google.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback