Gillar ni makrill?

Är jag helt ensam om att gilla makgrill?
Jag älskar det verkligen, det är nyttigt, och skit gott!
Jag brukar käka det på mackan, massor av omega 3 och nyttigheter!
Det ska vara makgrill i tomatsås, jag käkade det nyss på en fullkorns macka, SKETA GOTT!
Om ni inte har prövat, så pröva!

Jag minns när jag och storesyrran var små, så var vi ute på en Ö med några kompisar typ skolan, då hade vi en egen stuga, jag syrran och en kompis till oss.. Då skulle syrran käka makrill mitt i natten, och vi tyckte det stank så fruktansvärt i hela våran "lilla stuga" så vi fick verkligen vädra ut huset, och våran kompis skällde på syrran och frågade "hur fasen kan du käka de där"? "jag står inte ut" men det är verkligen skit gott och nyttigt!
Haha jag kom bara o tänka på det, när jag började prata om makrill..

MAKRILL IS THE SHIT, HÅLL MED! 



Bild - Lånad av google.se

Madou » 2010-03-09 | 08:47:41
URL: http://madous.blogg.se/

Makrill i tomatsås är massa med gott :)

Emma » 2010-03-09 | 14:14:18
URL: http://sweetpee.blogg.se/

Jaa, visst är det.. så skönt att du håller med mig ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback