Fredag hela veckan?

Vore det något?
Mjaa.. Jag tycker att vardagarna kan vara väldigt sköna, man har rutiner liksom, jobbar och tränar osv.
Helgerna är ofta väldigt öppna för förslag, jag är inte den personen som gillar att planera in saker flera veckor framöver, jag är den som gör saker väldigt spontant.
Bestämmer ofta på fredagen vad man ska göra i helgen och vilka man ska träffa, sen så självklart behövs det planeras ibland, ibland behöver man kunna planera saker framöver!
Speciellt om man har ett full späckat schema i veckorna.
Idag vaknade jag ganska tidigt, eller "tidigt och tidigt" minns inte riktigt, minns bara att syrran kom in i mitt rum och började snacka med mig om att hänga med ner på stan. Hon skulle ner och shoppa och var väldigt ivrig!
Jag var trött och sa att jag skulle möta henne nere på stan senare, för jag skulle endå ner och fixa lite grejer!
Tog sällskap med mamma ner på stan, vi gick och köpte lite blommor till hennes kompis som fyllde år i går, jätte fina gula påsk blommor hittade vi, som vi satt ner en liten glittrig fjäril i, det blev väldigt fint!
Jag var även och handlade en rull borste till håret och en pennvässare till smink, hittade det på åhlens!
Dom hade 20% rabatt på hårborstarna oxå, så det var jätte bra!

Jag ska ta och städa mitt rum, ska ta före och efter bilder!
Jag vill verkligen inte att ni skrattar, för det är fruktansvärt just nu, jag lovar er.. Det är saker ÖVERALLT!
Har inte städat på ett tag, speciellt förra helgen då allt var väldigt jobbigt och jag var inte ens hemma.
Men men, ni kommer få se hur det ser ut sen!
Kommer även lägga ut bilder på mina fynd som jag har gjort, hade mina nya skor på mig på stan i dag, för jag vill "gå in mig i dem"! Jag älskar dom verkligen, jag är ju en "sko tjej", älskar ju skor och väskor, det tycker jag är så himla sexigt och snyggt med ett par läckra skor, och en snygg väska, det piffar upp en outfit väldigt mycket.

Snackade med en killkompis Tommy i telefon i dag tidigare, han fyller år på söndag och ska ut och jaga vildsvin i helgen, haha vildsvin? Jag bara aha okeej.. Tydligen så är det skit gott och käka oxå, han bara "ah, det är som gris fast mycket godare", så han ska bjuda mig på en vildsvins middag här framöver..

Vet faktiskt inte om jag skulle vilja äta dem här, såå söta :/ ♥

Bild - Lånad av google.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback