Min gooding

Jag vet att jag har varit jätte dålig på att uppdatera, men jag hade verkligen fullt upp i går, och när jag väl kom hem så var jag sjukt trött, plus att jag mådde skit dåligt!
Jag varit sjuk, förkyld, kliar i halsen/öronen sjukt jobbigt, men det börjar bli bättre känns det som, förhoppningsvid, jag tänkte försöka träna i morgon, är inte lika dålig längre. 

I går var jag och köpte min nya mobil, Yeeeey! 
Min andra mobil gick ju sönder, skit irriterande, och den gick tydligen inte att laga heller, sjukt stööörande.. 
Så pappa körde mig till onoff, så köpte jag en mobil där, såå fin är den!
Gillar den verkligen, körde på LG denna gång, har aldrig haft en LG mobil förut, så det var något helt nytt för mig faktiskt, men jag gillar den verkligen..
Vad ska ni göra idag?

Jag ska snart ta mig ett skönt bad, det är så skönt när man är sådär små förkyld och inte mår så bra, då är det härligt att ta ett varmt bad, sen ska jag dra iväg och jobba, behöver städa oxå!

NU behöver jag bara hitta ett bra headset till min nya telefon, sen är allting klappat och klart!
Här är min nya goding, min gooooooooooooooooooooooooding!♥

            Bild - Lånad av google.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback