En frusen tjej

Emma är just nu en frusen tjej, frusen, frusen och frusen..
Vet dock inte varför, varför?
Jag var frusen på jobbet oxå, satt och frös om händerna massor..
Inte bättre nu heller faktiskt, skulle va skönt o ta ett varmt bad...  typ massor av bubblor och varmt vatten.. shit vad skönt, jag ryser när jag tänker på det!
När jag badade förut, så hade våran lampa gått i badrummet, så då hade jag lite myspys för mig själv och tände en massa ljus och badade bubbelbad.. gissa om det var mysigt!
Man behöver faktiskt inte bada med en kille för det ska va mysigt, man kan ha mysigt för sig själv!

I dag har jag inte gjort så jätte mycket kära läsare, jag har varit skit irriterad på mitt headset dock, för det har nu slutat att fungera.. såå trött jag blir! Jag behöver verkligen ett headset, för jag pratar mycket i telefon när jag promenerar hem och till jobbet, jag lyssnar oxå ALLTID på musik inprincip.. Så jag känner mig naken utan mitt headset, ska dra och kolla på ett i morgon på dagen med pappa..

Men jag har i allafall varit nere och gymmat idag, skönt som vanligt!
Sen drog jag och jobbade, skit skönt väder var det idag oxå, ellerhur? solsken och varmt faktiskt.. man fick nästan lite vårkänslor.. Man kunde höra fåglarna kvittra och kände hur solen värmde mot ansiktet, man ville nästan dra på sig ett par sol glajjer..
Fett coola dem här var, ellerhur? sjukt snygga faktiskt.

Bild - Lånad av google.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback