Årets skämt

Jag "sneglar" lite på Petra Medes Show, fy fan vad dåligt det är.. Shit alltså..
Hon den där komikern Petra Mede, hon är så jäkla töntig och ännu värre har det blivit nu när hon har fått en egen show, jag har verkligen försökt sitta och kolla på det, men de går fan inte alltså.. Det är SÅ dåligt!

Förstår inte ens hur man kan tänka tanken på att göra en sån dålig grej, alltås det finns inget kul med det.
Hon har tid lite "kändisar" och intervjuar dom..
Hon är ju komiker, men jag tycker inte ens att hon är rolig överhuvudtaget, tycker mest att allting låter uppgjort och pinsamt bara, jag tycker verkligen att komiker som får saker att låta väldigt spontant, är dem som är roliga.
Som tex min favorit JOHAN GLANS!

Vad tycker ni om Petra Medes nya show? Inte för att jag tror att ni har sett den ;)

Bild - Lånad av google.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback