Varit på sjukhuset idag

Hejsan!
Nu har jag precis kommit hem, har käkat lite och tagit min första tablett på min medicinkur..
Har varit hos sjukhuset i dag, gjort lite undersökningar och jag har tydligen någon inflammation i urinblåsan eller något sådant typ..
Så jag har fått medecin som jag har börjat med nu i kväll.
Rätt så kallt ute idag faktiskt, ellerhur?

Kollar på en jätte bra dokumentär om en tonåringstjej som är transvetit, hon föddes som man och lever nu som en kvinna, men har ännu inte opererat sig och sådär..
Otrolig historia och en otroligt fin människa..
Nu ska jag bada snart..
Puss o kram! Vi hörs mer i morgon, inte så pigg i dag..

Haha kolla skön bild..

Bild - Lånad av google.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback