Vaknade nyss haha

Shit vad trött jag var i går när jag la mig..
Vad händer i dag då?
Jag vet inte vad jag ska göra idag, är rätt trött..
Åt pankaka till frukost haha, ofta man gör det haha? men det var gott.. Mamma lagade mat, så jag snodde lite pankis och käkade.. Behöver äta ordentligt till medicinen som jag tar..

Kollar på "Alla älskar Raymond", haha.. den serien är ju sjuk..
Den är faktiskt rätt bra, men jag har så svårt för Raymonds roll i serien haha, han är som ett stort barn..
I detta avsnittet så gick han in i badrummet där hans fru Debrah stod och hade lite "tid för sig själv", hon stod och blekte sin "mustasch", hon kallade det för persiko hår, så det var ju ingen "riktig"..
Men hon blev skit sur för att han bara stormade in på toan och han började skojja med henne. 
" Men du har ju mustasch", hur länge har du haft det? och blaha blaha.. Sjukt jobbig.. 

Aja, jag tänkte göra mig i ordning och sen ta en lååång promenad med hundarna och syrran, har ingen direkt inspiration till att göra nå annat.. haha.. 
Jag själv gillar inte mustascher direkt.. eller det beror ju på självklart, 
kanske inte som denna.. haha.. 

Bild - Lånad av google.se
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback