Tjooo bree!

Hahah.. seg i dag! Trött, irriterad (lite), men det blir bättre!
I morgon kommer Sussie till mig, blir mys tjejen <3
I kväll blir det nog någon film osv.. Ska ner och träna nu tänkte jag, pumpa som fan!

I morgon ska jag och Sussie nog umgås med jakob och några andra, blir nog kanske en filmkväll i Huddinge, kan bli mys! och lite dricka på det blir kanon ;)
Tänkte bara säga att det är kul när man blir kallad för falsk person av ens fd bästa polare, i hennes "blogg", hon som snackade skit om mig med mitt ex? kasta sten i glashus?
Inte för att jag bryr mig.. I will manage!

Nu ska jag träna! Puss o kram vi hörs senare!♥

Me like blond..
'Cause when I leave for the night, I ain't coming back..

Madou » 2010-01-21 | 12:17:42
URL: http://madous.blogg.se/

=/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback