Tjeeeena!

Emma is vaken!
Skööönt att sova, och jag vaknade utan huvudvärk, så jäkla glad är jag!
Var nog sömn som behövdes, kan jag tro!
I dag, ska jag käka lite mys frukost, med mamma och syrran, och vovvarna såklart..
Sen ska jag ner och träna sönder, ska bil skönt, sen ska jag möta upp några kompisar och dra in till Värmdö, där jag förmodligen kommer spendera natten, det är inte så dirty som de låter!
Ska bli kul o umgås med alla, jag har fått sjukt med blåsor på tungan känner jag, fan vad jag hatar det..
Jag kan tacka min pappa för det, för det är han jag har fått det ifrån.. Det och vaglar i ögat ibland! haha..
Nej men jag har fått massa annat bra från honom, bland annat att jag kan rulla tungan, visste ni att det är genetiskt? Du kan omöjligt göra det om inte någon av era föräldrar kan det..
Nej men skämt o sido, jag har fått massa bra gener från pappa, och från mamma självklart!
Och sen om man har några blåsor på tungan ibland det får man stå ut med!
Nu ska jag klä på mig lite kläder, stiga upp, på toa, fylla på min livsdryck och käka!
Ha en grym dag soo far.. vi ses och hörs!
PUSSS ♥


Bild - Lånad av google.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback