Städtant

Jag ska leka städtant här ett tag, ska fixa lite hemma.. Hjälpa mamma ska jag göra!
Tänkte börja diska lite i köket, sen ska jag damsuga osv..
Sen ska jag göra mig iordning och promenera till jobbet! Jag sov ganska länge i dag endå, till klockan 12 tror jag, men somnade inte förens klockan 03.00 eller något, var inte trött i går kväll.. så jag satt uppe skit länge med bloggen och fixade lite.. Visst vart det lyckat?

Funderar lite på vad jag ska kolla på för jacka sen när jag får pengar, har ju pratat om att skaffa mig en typ tjockare jacka, vilket jag inte har, har mest rockar osv..
La över lite bilder från min camera till datorn, haha titta vilka söta bilder, jag och Sussie hade lite tråkigt en dag, så vi tog massor av bilder haha!♥






















♥ 
MickeJ » 2010-01-19 | 18:37:45
URL: http://stygians.blogg.se/

Sjukt söta vovvar ju...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback