Spagetti och köttfärssås!

Äter mammas spagetti och köttfärssås, hon är så bra på det!
Ska iväg snart, kallt ute som satan.. Jag är tvungen att gå med underställ och mjukisbrallor för att inte min blåsa ska bli kall, som jag redan har en inflammation i tydligen..
Kollade på Oprah i dag på TV, där hade hon ett special avsnitt gällande Michael Jackson (RIP)..
Jag blir lika ledsen varje gång som jag tänker på honom, han var verkligen en sån inspirationskälla och en sån otrolig människa..
Hans död påverkade hela världen, och det visar bara på vilken otrolig legend han är..
Jag får skjuts av pappa, va SKÖNT! För det är så jäääävla kallt ute..
Pappa har varit och fixat min mobil, jag hade inte svensk meny på den, så nu har jag det.. Skönt att kunna skriva vanliga sms igen! Så nu slipper ni bli galna på mig!
Haha föresten, vet ni vad jag fick utskrivet av läkaren?
Voltaren, för om jag hade ont.. Som man ska ta upp därbak, haha, ni kanske vet vad jag menar?
Nej men seriöst dem är skiiit bra, går direkt ut i blodet och smärtan försvinner..
Va tvungen att ta sånna när jag hade opererat mig, och det var wonderbra!

Ha en bra kväll, så hörs vi senare sen!
Puss och Klem!

RIP KING OF POP♥

Bild - Lånad av google.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback