Sover ni naken?

Jag sover typ alltid naken, visst är det skönast?!
Jag har haft en rätt skön dag, förutom att jag har haft ont i skallen hela dagen..
Har varit nere på gymmet och tränat, ska ner i morgon oxå..
Jag och amanda hade lite kul där haha, vi "lek bråkade" med varandra, under typ hela passet, vi fjantar oss ibland som fan.. men det är sjukt kul!

Jag har kört bowling på msn med Gabbe, skit kul haha.. jag vann självklart ;)
Nej men han var duktig!

Jag ska lägga mig i sängen nu, och bara somna in, det ska bli skönt!
Har badat och torkat håret osv, i morgon ska jag och Jakob till Värmdö, Bello kanske skulle med oxå, blir lite folk där, lite dricka, film, snacka osv.. Ska bli gött!
Sover nog där borta senare, så vet inte hur det blir med bloggandet!
Men jag hör av mig ;)
Sov så gott!
Puss o klem!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback