Schteekig

Jag känner mig schteekig i dag, sitter här och segar bara framför datorn..
Ska ta mig ett bad tänkte jag, fixa mig lite och dra iväg..
Stackars michell, hon har så ont i sitt knä :( lilla gumman..

Jag ska ta ett bad, fixa mig, torka håret osv..
Sen ska jag käka pannkakor och sylt och börja promenera!
Ska bli gott med pankis!

Föresten, jag har blivit väldigt imponerad av http://fokis.se det är en känd bloggare (tjej), hon har en grymt mysig och rolig blogg och hon verkar så snäll och gullig.. kolla in den! Hon är bland de största bloggarna som finns i Sverige just nu, och hon verkar förtjäna det, för hon verkar jätte smart och gullig!

NU ska jag tappa upp ett bad, och krypa ner.. Ska ta lite bilder oxå tänkte jag.. inte när jag är i badet ;)
Vi hörs senare..
PUSSS

MickeJ » 2010-01-14 | 13:32:41

Skön bild ju. Ögonen är sjukt intensiva.

Sen skållhet bad är aldrig dåligt...ner i plurret nu Emma.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback